Váš e-mail
Vaše heslo
prihlásiť
Registrácia nového užívateľa
Zabudli ste heslo?
Nákupný košík:
položiek:
0
/
0,0000 EUR
Obsah košíka
Celkom:
ísť do košíka
ísť k pokladni
Prihlásenie
|
Registrácia
Neprihlásený zákazník
Akcie a výpredaje
Kontakty
Doprava
Dokumenty na stiahnutie
FAQ
Technické informácie
Informácie o zľavách
NACHÁDZATE SA:
Úvod
|
FAQ
Najčastejšie otázky a odpovede:
Užívateľské rozhranie : Môžem nakupovať aj z počítača aj z mobilu?
Áno, nový MURAT e-shop je plne responzívny a umožňuje nakupovanie tovaru ako cez počítač, tak aj cez mobilné zariadenia (tablet, smartfon).
Portfólio: Čo všetko nájdem na e-shope?
Na e-shope MURAT nájdete najžiadanejšie portfólio viac ako 5.000 druhov tovarov. Káble a vodiče ako aj širokú paletu elektroinštalačného materiálu.
Ako najjednoduchšie nájdem tovar na e-shope?
V prípade, že poznáte jeho úplný, alebo aspoň čiastočný názov, jednoznačne odporúčame použiť Vyhľadávač aj s tzv. Našepkávačom.
V opačnom prípade vyhľadáte svoj produkt cez prehľadné menu, v ktorom sú produkty logicky kategorizované.
Ceny: Pri surfovaní po e-shope nevidím pri produktoch zobrazené žiadne ceny.
Zobrazenie cien je možné len pre registrovaných a prihlásených užívateľov.
Objednávanie tovaru: Prezeraný tovar si neviem vložiť do košíka a ani objednať.
Objednanie tovaru je možné len pre registrovaných a prihlásených užívateľov.
Môžem na e-shope nakupovať aj ako fyzická osoba?
E-shop je určený pre právnické osoby firmy a živnostníkov, nie pre koncových užívateľov.
Ak som doteraz už nakupoval v MURATe, musím sa registrovať na to, aby som mohol objednávať tovar?
Registrovať sa netreba, ak už máte s MURATom uzavretú rámcovú zmluvu. Stačí sa len prihlásiť pod užívateľským menom a heslom ktoré je na nej uvedené.
Ak u nás nemáte rámcovú zmluvu treba sa zaregistrovať a následne po overení v našom systéme Vám budú sprístupnené funkcie nakupovania.
Ak som doteraz v MURATe ešte niekdy nenakupoval , ako mám postupovať pri registrácii?
Prvým krokom je zaregistovať sa cez internetový obchod, následne budete informovaný emailom o úspešnej registrácii.
Po overení v našom systéme (zvyčajne nasledujúci pracovný deň) Vás budeme informovať a sprístupnení funkcie nakupovania.
V prípade ak chcete u nás nakupovať na faktúru je potrebné uzatvoriť rámcovú zmluvu (v tomto prípade nás treba kontaktovať).
Ak sa prihlásim do e-shopu, aké infomácie naviac uvidím?
Po úspešnom prihlásení sa do e-hopu uvidíte vaše aktuálne ceny vrátane zľavy, ktorá vám prislúcha ako aj aktuálnu dostupnosť tovaru.
Kontaktné informácie: Na koho sa môžem obrátiť v prípade, že mám nejakú otázku na e-shop alebo tovar?
Objednávky, tovar :
odbyt@murat.sk
+421-33-6481-151
Technická podpora eshopu :
eshop@murat.sk
+421-33-6481-105
Otázky k produktom môžete posielať aj z kontaktného formulára na detaile produktu.
Aké sú spôsoby dopravy tovaru v e-shope?
Balík DPD dobierka
Balík DPD ( na faktúru alebo predfaktúru )
Rozvoz pravidelným rozvozom ( na faktúru alebo predfaktúru )
Osobný odber v sklade ( na faktúru alebo predfaktúru )
Osobný odber na predajni ( na hotovosť )
Aké sú možnosti a spôsoby platby?
Na faktúru (v prípade podpísanej rámcovej zmluvy a splnenia podmienok poistenia)
Na predfaktúru
Hotovosť alebo platobná karta ( na predajni )
Na dobierku
Ako sa počas nakupovania jednoducho dozviem, čo všetko mám v nákupnom košíku?
V prípade nakupovania na PC alebo NB sa stačí postaviť kurzorom na nákupný košík a jeho obsah sa Vám automaticky rozbalí.
V prípade nakupovania cez mobil alebo tablet treba na nákupný košík kliknúť.
Ako si správne urobím objednávku?
Jednoducho z košíka prejdite do pokladne, kde dokončíte objednávku :
Vyplnením fakturačnej a dodacej adresy spolu s kontaktom na Vás.
Vyplnením spôsobu dopravy a platby.
V prípade ak ste dostali zľavový kód možete si ho uplatniť.
V prípade ak niektorá z položiek nie je skladom, môžete tu vyplniť možnosť dodať komplet.
Môžete si vyplniť číslo Vašej objednávky pod ktorou si budete evidovať objednaný tovar.
Máte požiadavku na presný dátum dodania?Vyplňte ho.
Vyplnením poznámky nám môžete dať informáciu napríklad v akých dĺžkach si prajete dodať káble a podobne.
Posledným krokom je zosumarizovanie a následné odoslanie objednávky.
Ako viem, že som úspešne zadal objednávku?
Po úspešnom dokončení dostanete automatickú notifikáciu mailom.
Po spracovaní Vašej požiadavky Vás bude ďalej mailom kontaktovať zástupca MURATu s potvrdením, resp. upresnením Vašej objednávky.
<
/li>
Kde si môžem sledovať detail vývoja mojej objednávky?
Po úspešnom odoslaní sa vám zobrazí hláška, ktorá obsahuje linku na vašu práve zadanú objednávku.
Tak isto aj automatický mail, ktorý vám hneď príde obsahuje toto isté číslo objednávky aj s priamou linkou na detail.
Poslednou možnosťou je sledovanie stavu objednávky priamo v profile užívateľa.
Viem si niekde vytvoriť zoznam položiek, ktoré nakupujem častejšie, prípadne až pravidelne, aby som sa k nim vedel rýchlejšie dostať?
Áno, toto je v MURAT e-shope možné:
Každý tovar má vo svojom Detaile možnosť Pridať k obľúbeným položkám
Vytvoríte si svoj nákupným zoznam (môžete si vytvoriť viaceré) a pomenujete si ho/p>
Alebo ak už máte zoznamy vytvorené, priradíte produkt do konrétneho zoznamu
Nákupný zoznam obľúbených položiek si nájdete vo svojom Profile užívateľa
A odtiaľ si potom môžete vybrať konkrétny zoznam, konkrétnu položku a vložiť si ju do košíka