Najčastejšie otázky a odpovede:

  • Užívateľské rozhranie : Môžem nakupovať aj z počítača aj z mobilu?
    • Áno, nový MURAT e-shop je plne responzívny a umožňuje nakupovanie tovaru ako cez počítač, tak aj cez mobilné zariadenia (tablet, smartfon).
  • Portfólio: Čo všetko nájdem na e-shope?
    • Na e-shope MURAT nájdete najžiadanejšie portfólio viac ako 5.000 druhov tovarov. Káble a vodiče ako aj širokú paletu elektroinštalačného materiálu.
  • Ako najjednoduchšie nájdem tovar na e-shope?
    • V prípade, že poznáte jeho úplný, alebo aspoň čiastočný názov, jednoznačne odporúčame použiť Vyhľadávač aj s tzv. Našepkávačom.
    • V opačnom prípade vyhľadáte svoj produkt cez prehľadné menu, v ktorom sú produkty logicky kategorizované.
  • Ceny: Pri surfovaní po e-shope nevidím pri produktoch zobrazené žiadne ceny.
    • Zobrazenie cien je možné len pre registrovaných a prihlásených užívateľov.
  • Objednávanie tovaru: Prezeraný tovar si neviem vložiť do košíka a ani objednať.
    • Objednanie tovaru je možné len pre registrovaných a prihlásených užívateľov.
  • Môžem na e-shope nakupovať aj ako fyzická osoba?
    • E-shop je určený pre právnické osoby firmy a živnostníkov, nie pre koncových užívateľov.
  • Ak som doteraz už nakupoval v MURATe, musím sa registrovať na to, aby som mohol objednávať tovar?
    • Registrovať sa netreba, ak už máte s MURATom uzavretú rámcovú zmluvu. Stačí sa len prihlásiť pod užívateľským menom a heslom ktoré je na nej uvedené.
    • Ak u nás nemáte rámcovú zmluvu treba sa zaregistrovať a následne po overení v našom systéme Vám budú sprístupnené funkcie nakupovania.
  • Ak som doteraz v MURATe ešte niekdy nenakupoval , ako mám postupovať pri registrácii?
    • Prvým krokom je zaregistovať sa cez internetový obchod, následne budete informovaný emailom o úspešnej registrácii.
    • Po overení v našom systéme (zvyčajne nasledujúci pracovný deň) Vás budeme informovať a sprístupnení funkcie nakupovania.
    • V prípade ak chcete u nás nakupovať na faktúru je potrebné uzatvoriť rámcovú zmluvu (v tomto prípade nás treba kontaktovať).
  • Ak sa prihlásim do e-shopu, aké infomácie naviac uvidím?
    • Po úspešnom prihlásení sa do e-hopu uvidíte vaše aktuálne ceny vrátane zľavy, ktorá vám prislúcha ako aj aktuálnu dostupnosť tovaru.
  • Kontaktné informácie: Na koho sa môžem obrátiť v prípade, že mám nejakú otázku na e-shop alebo tovar?
    • Objednávky, tovar :
    • odbyt@murat.sk
    • +421-33-6481-151
    • Technická podpora eshopu :
    • eshop@murat.sk
    • +421-33-6481-105
    • Otázky k produktom môžete posielať aj z kontaktného formulára na detaile produktu.
  • Aké sú spôsoby dopravy tovaru v e-shope?
    • Balík DPD dobierka
    • Balík DPD ( na faktúru alebo predfaktúru )
    • Rozvoz pravidelným rozvozom ( na faktúru alebo predfaktúru )
    • Osobný odber v sklade ( na faktúru alebo predfaktúru )
    • Osobný odber na predajni ( na hotovosť )
  • Aké sú možnosti a spôsoby platby?
    • Na faktúru (v prípade podpísanej rámcovej zmluvy a splnenia podmienok poistenia)
    • Na predfaktúru
    • Hotovosť alebo platobná karta ( na predajni )
    • Na dobierku
  • Ako sa počas nakupovania jednoducho dozviem, čo všetko mám v nákupnom košíku?
    • V prípade nakupovania na PC alebo NB sa stačí postaviť kurzorom na nákupný košík a jeho obsah sa Vám automaticky rozbalí.
    • V prípade nakupovania cez mobil alebo tablet treba na nákupný košík kliknúť.
  • Ako si správne urobím objednávku?
    • Jednoducho z košíka prejdite do pokladne, kde dokončíte objednávku :
    • Vyplnením fakturačnej a dodacej adresy spolu s kontaktom na Vás.
    • Vyplnením spôsobu dopravy a platby.
    • V prípade ak ste dostali zľavový kód možete si ho uplatniť.
    • V prípade ak niektorá z položiek nie je skladom, môžete tu vyplniť možnosť dodať komplet.
    • Môžete si vyplniť číslo Vašej objednávky pod ktorou si budete evidovať objednaný tovar.
    • Máte požiadavku na presný dátum dodania?Vyplňte ho.
    • Vyplnením poznámky nám môžete dať informáciu napríklad v akých dĺžkach si prajete dodať káble a podobne.
    • Posledným krokom je zosumarizovanie a následné odoslanie objednávky.
  • Ako viem, že som úspešne zadal objednávku?
    • Po úspešnom dokončení dostanete automatickú notifikáciu mailom.
    • Po spracovaní Vašej požiadavky Vás bude ďalej mailom kontaktovať zástupca MURATu s potvrdením, resp. upresnením Vašej objednávky.
    • <
    /li>
  • Kde si môžem sledovať detail vývoja mojej objednávky?
    • Po úspešnom odoslaní sa vám zobrazí hláška, ktorá obsahuje linku na vašu práve zadanú objednávku.
    • Tak isto aj automatický mail, ktorý vám hneď príde obsahuje toto isté číslo objednávky aj s priamou linkou na detail.
    • Poslednou možnosťou je sledovanie stavu objednávky priamo v profile užívateľa.
  • Viem si niekde vytvoriť zoznam položiek, ktoré nakupujem častejšie, prípadne až pravidelne, aby som sa k nim vedel rýchlejšie dostať?
    • Áno, toto je v MURAT e-shope možné:
    • Každý tovar má vo svojom Detaile možnosť Pridať k obľúbeným položkám
    • Vytvoríte si svoj nákupným zoznam (môžete si vytvoriť viaceré) a pomenujete si ho/p>
    • Alebo ak už máte zoznamy vytvorené, priradíte produkt do konrétneho zoznamu
    • Nákupný zoznam obľúbených položiek si nájdete vo svojom Profile užívateľa
    • A odtiaľ si potom môžete vybrať konkrétny zoznam, konkrétnu položku a vložiť si ju do košíka